Najczęściej zadawane pytania
I. WYSZUKIWANIE PRODUKTU
Dostępność poszczególnych produktów można sprawdzić na widoku kategorii lub stronie produktu. Jeżeli produkt nie jest na stanie w magazynie wysyłkowym lub buforowym można złożyć zapytanie telefoniczne lub mailowe. Nasi konsultanci postarają się udzielić informacji dotyczącej dostępności towaru.
Na stronie produktu znajdziesz filtry mocy i barwy światła. Dodatkowo w środku produktu znaleźć można szczegółowe informacje na temat specyfikacji poszczególnych modeli źródeł LED i lamp. Więcej informacji można znaleźć na blogu w sekcji poradników.
Upewnij się, że wpisujesz poprawnie login i hasło. Sprawdź czy nie masz włączonego klawisza CapsLock na klawiaturze. Jeśli dane są poprawne, a ty nadal nie możesz się zalogować, wówczas skorzystaj z opcji resetowania hasła. Jeśli z jakiejś przyczyny logowanie wciąż będzie niedostępne, skontaktuj się z nami.
II. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
Nie. Możesz dokonać zakupów bez rejestracji jako gość. Pamiętaj jednak, że zarejestrowani klienci mają zapisaną historię zamówień, mogą łatwiej śledzić swoje zamówienia, a także definiować adresy dostaw.
Niestety do złożonego zamówienia nie można dodać już kolejnych produktów. Jeśli chciałbyś dokupić coś jeszcze, musisz złożyć kolejne zamówienie.
Jeżeli paczka nie została jeszcze wysłana to prosimy o pilne skontaktowanie się z Biurem Obsługi Klienta. Konieczne będzie anulowanie poprzedniego zamówienia i złożenie go na nowo.
Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Firmy kurierskie, z którymi współpracujemy nie mają takiej procedury. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, spróbuj bezpośredniego kontaktu z firmą kurierską.
Nieopłacone zamówienie nie jest przyjęte do realizacji. Nie dotyczy to jedynie zamówień, za które płaci się przy odbiorze (za pobraniem). Rezerwacja produktów następuje dopiero z chwilą opłacenia zamówienia. Oznacza to, że produkty mogą zostać sprzedane w czasie, gdy zwlekać będziesz z opłaceniem zamówienia. Odłożone do koszyka towary nie są rezerwowane.
Niestety nasz system sprzedażowy nie umożliwia nam łączenia tego typu zamówień. Prosimy o wyrozumiałość i składanie kompletnych zamówień.
Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta, żeby anulować złożone zamówienie.
Jeżeli zamówiony towar posiadamy w magazynie wysyłkowym to zamówienia wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego od opłacenia / zaksięgowania wpłaty. Jeżeli zamówiony towar musimy ściągać z magazynów buforowych, czas realizacji może ulec wydłużeniu, lecz jest on zawsze dokładnie opisany na karcie produktu i widoczny w procesie składania zamówienia. Sobota i niedziela nie są dniami roboczymi w naszym sklepie internetowym.
Aby otrzymać fakturę VAT, trzeba podczas składania zamówienia zaznaczyć pole firma w oraz wypełnić prawidłowy numer NIP w formularzu. Faktura VAT zostanie wysłana w formie elektronicznej na skrzynkę mailową podaną podczas procesu składania zamówienia.
III. WYSYŁKA I DOSTAWA
Przesyłki dostarczamy na różne sposoby:
- przesyłka kurierska Pocztex 48
- odbiór w punkcie Poczty Polskiej
- paczkomaty InPost
- przesyłka kurierska InPost
- przesyłka kurierska GLS
- ORLEN paczka
Więcej informacji o dostępnych opcjach dostawy znajdziesz tutaj.
Koszty dostawy zależą od wartości zamówienia. Aby otrzymać tańszą dostawę, należy złożyć zamówienie przekraczające 50zł i podać kod: paczka50. Jeśli takie zamówienie będzie dostarczone przez Poczta Polska Pocztex Kurier doręczenie pod wskazany adres, przesyłka będzie całkowicie darmowa! W przypadku innych form dostawy, koszty paczki będą wtedy niższe o 7,99zł. Aktualne koszty dostawy wszystkich przewoźników dostępne są pod tym linkiem – kliknij.
Nie. Wybór paczkomatów InPost wiąże się z wcześniejszym opłaceniem zamówienia.
W wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłania zamówienia znajduje się numer twojej przesyłki oraz link do śledzenia przesyłki. Sprawdź swoją pocztę elektroniczną i przeczytaj mail od firmy kurierskiej.
Skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta. Konieczne będzie anulowanie poprzedniego zamówienia i złożenie go na nowo.
Po wysłaniu paczki, czyli po przekazaniu jej firmie kurierskiej, nie mamy możliwości zmiany adresu dostawy. Jeśli zmiana adresu jest konieczna po wysłaniu paczki, prosimy bezpośrednio skontaktować się z firmą kurierską.
Z zasady zamówienia wysyłamy w ciągu jednego dnia roboczego od opłacenia. Zamówienia złożone do godziny 7:30 (w dni robocze) wysyłamy jeszcze tego samego dnia. Zamówienia złożone po tej godzinie wysyłamy w następnym dniu roboczym. Sobota i niedziela nie są dniami roboczymi w naszym sklepie internetowym.
Nie mamy wpływu na szybkość działania współpracujących z nami firm kurierskich. Czas doręczenia paczki zależny jest od działania danej firmy doręczającej paczkę. Każda z nich deklaruje pewien czas dostarczenia paczki, ale nie jest to czas rozumiany w sensie prawa pocztowego. Przesyłki kurierskie DPD na terenie kraju dostarczane są często kolejnego dnia po przekazaniu paczki kurierowi. Zatem zwykle jeden dzień roboczy wystarcza, by paczka dotarła do klienta. W przypadku paczkomatów InPost czas deklarowany (D+1) oznacza dostarczenie przesyłki do punktu odbioru w kolejny dzień roboczy po dniu nadania paczki. Aż 98% paczek dostarczanych do paczkomatów jest gotowa do odebrania właśnie w takim czasie.
W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu należy przesłać opis i zdjęcie uszkodzonego produktu na adres reklamacje@leddo.pl. Jeśli uszkodzeniu uległo także opakowanie przesyłki (karton, koperta, foliopak), należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Jeśli odbierasz przesyłkę w paczkomacie i jest ona uszkodzona, to skorzystaj z procedury "zgłoś uwagi do paczki". Jest to opcja, którą znajdziesz na wyświetlaczu paczkomatu.
Tak. Wysłanie paczki za granicę jest możliwe. Ceny paczek zależą od gabarytów i kraju, do którego paczka ma być dostarczona. Więcej informacji znajdziesz na stronie leddo.pl/pl/delivery.
Tak, jest taka możliwość. Aby odebrać w ten sposób zamówione produkty, należy wybrać sposób dostawy jako odbiór osobisty. Odbioru należy dokonać pod adresem: Warzyce 538A, 38-200 Jasło.
IV. PŁATNOŚCI
Istnieje kilka sposobów płatności za zakupy:
- płatność przelewem bankowym
- płatność za pobraniem (za zakupy płaci się kurierowi w momencie dostarczenia paczki)
- płatność kartą kredytową / debetową
- szybkie płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisów PayU oraz Przelewy24
Jeśli procedura szybkiej płatności nie powiedzie się, na ekranie zobaczysz komunikat "WYSTĄPIŁ PROBLEM Z PŁATNOŚCIĄ. W takim przypadku przyciśnij niebieski przycisk z napisem "KLIKNIJ TUTAJ, ŻEBY PONOWIĆ PŁATNOŚĆ", który wygeneruje kolejną próbę. Jeśli procedura znów się nie powiedzie po około godzinie od złożenia zamówienia otrzymasz mail, który przypomina o konieczności opłacenia zakupów. W mailu znajdować się będzie bezpośredni link do płatności PayU. Jeśli to nie rozwiąże nadal problemu, wtedy skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem 13 440 49 78 lub pisząc na adres obsluga@leddo.pl.
Więcej o metodach płatności dostępnych w naszym sklepie możesz przeczytać tutaj.
Za zakupy możesz zapłacić ratami dzięki temu, że system PayU umożliwia tego typu płatności. Ratalny system sprzedaży nie jest obsługiwany przez nas tylko przez serwis PayU. Wybierz najpierw płatność tym systemem, a następnie zaznacz spłatę kwoty ratami.
V. ZWROTY I REKLAMACJE
Zakupiony towar może być reklamowany w przypadku uszkodzenia lub wystąpienia wady ukrytej. Złóż reklamację według procedury dostępnej na odpowiedniej stronie naszego serwisu - kliknij link.
W przypadku uszkodzenia towaru w trakcie transportu, należy przesłać opis i zdjęcie uszkodzonego produktu na adres sklep@leddo.pl. Jeśli uszkodzeniu uległo także opakowanie przesyłki (karton, koperta, foliopak), należy wraz z kurierem sporządzić protokół szkody. Jeśli odbierasz przesyłkę w paczkomacie i jest ona uszkodzona, to skorzystaj z procedury "zgłoś uwagi do paczki". Jest to opcja, którą znajdziesz na wyświetlaczu paczkomatu.
Jeśli towar nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić. Od umowy zawartej na odległość możesz odstąpić nawet nie podając przyczyny. Musisz również pamiętać, że zwrotu dokonuje się w określonym czasie. W sklepie leddo masz 14 dni na zwrot. Aby zwrot był możliwy, towar musi zostać odesłany w stanie nienaruszonym, tj. umożliwiającym jego dalszą sprzedaż. Żeby zwrócić zakupiony produkt postępuj według procedury zwrotu. Kliknij link, by przejść do strony dotyczącej zwrotów towaru.
Zwrot środków za towar, który oddajesz, otrzymasz w ten sam sposób, w jaki zakupy zostały opłacone (pod warunkiem, że jest to możliwe). Jeśli płacisz przelewem lub systemem szybkich płatności zwrot środków otrzymasz na swoje konto. Klient może również zgodzić się na inny sposób zwrotu środków, który ustala się z obsługą sklepu.
Sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi środki niezwłocznie, nie później niż 30 dni kalendarzowych od otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz zatem najpóźniej po 30 dniach od chwili, gdy otrzymamy od Ciebie formularz zwrotu i towar. Z reguły czas ten jest znacznie krótszy. Zazwyczaj procedura ta trwa około 3 dni roboczych.
VI. NIE ZNALAZŁEŚ/AŚ ODPOWIEDZI NA PYTANIE?
Skontaktuj się z nami. Nasi konsultanci na pewno postarają się pomóc rozwiązać problem.