Jak kupować?

Jeżeli na drodze zakupowej napotkałeś jakiś problem, masza pytania lub wątpliwości zapoznaj się ze stroną pomocy. Jeżeli w dalszym ciągu nie znalazłeś potrzebnej informacji, to prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nasi konsultacji postarają się udzielić pomocy lub stosownej informacji.

I. Wybór produktów

Krok 1 – Wybór produktów

  • Skorzystaj z menu kategorii lub wyszukiwarki, aby znaleźć właściwy produkt
  • Szczegółowe informacje o wyszukiwanym produkcie znajdziesz w środku
  • Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem wyszukanego produktu, dodaj go do koszyka

Krok 2 – Koszyk

  • Jeżeli wybrałeś już interesujące produktu kliknij ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu
  • W koszyku znajdują się tylko dodane produkty w ilości jaką wybrałeś
  • Jeżeli potrzebujesz dokonać zmiany w ilości lub dodać / usunąć produkt z koszyka kliknij „Zobacz i edytuj koszyk”
  • Jeżeli chcesz przejść do procesu zamówienia kliknij w przycisk „Przejdź do kasy”

Krok 3 – Podsumowanie zamówienia

  • Wybierz metodę dostawy oraz wypełnij adres dostawy, a także dokonaj płatności
  • Jeżeli w procesie zamówienia zarejestrowałeś się w swoim koncie możesz sprawdzić status przesyłki, jeżeli tego nie dokonałeś informacje o statusie znajdziesz w wiadomości e-mail na podanej przez Ciebie poczcie.
  • Oczekuj na przyjazd kuriera.

 

II. Koszty wysyłki i metody dostawy

Koszt i czas wysyłki uzależniony jest od wyboru przewoźnika. Szczegółowe informacje na temat dostępnych przewoźników i kosztów dostawy znajdą Państwo na karcie produktu w zakładce "opcje i czas wysyłki". W naszym sklepie mogą skorzystać Państwo z następujących metod dostawy:

  • Paczkomaty INPOST
  • Odbiór w Punkcie
  • Przesyłka pocztowa
  • Przesyłka kurierska KURIER48
  • Przesyłka kurierska KURIER DPD
  • PRZESYŁKA POBRANIOWA 

 

III. Metody płatności

Za wybrane produkty w sklepie możesz zapłacić:

  • Kartą płatniczą - akceptujemy karty Visa oraz Mastercard,
  • szybkim przelewem elektronicznym. Płatności obsługują PayU oraz Przelewy24,
  • tradycyjnym przelewem bankowym,
  • gotówką u kuriera przy wyborze pobraniowej metody dostawy.

 

IV. Reklamacje i zwroty

Jeżeli uważasz, że zakupione produkty są wadliwe możesz zgłosić reklamację za pomocą formularza reklamacji. Możesz także skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy kupna w ciągu 14 dni od daty zakupu, jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań.