Jak kupować?
Jeżeli na drodze zakupowej napotkałeś jakiś problem, masza pytania lub wątpliwości zapoznaj się ze stroną pomocy. Jeżeli w dalszym ciągu nie znalazłeś potrzebnej informacji, to prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny. Nasi konsultacji postarają się udzielić pomocy lub stosownej informacji.
I. Wybór produktów
Krok 1 – Wybór produktów
- Skorzystaj z menu kategorii lub wyszukiwarki, aby znaleźć właściwy produkt
- Szczegółowe informacje o wyszukiwanym produkcie znajdziesz w środku
- Jeżeli jesteś zainteresowany kupnem wyszukanego produktu, dodaj go do koszyka
Krok 2 – Koszyk
- Jeżeli wybrałeś już interesujące produktu kliknij ikonę koszyka znajdującą się w prawym górnym rogu
- W koszyku znajdują się tylko dodane produkty w ilości jaką wybrałeś
- Jeżeli potrzebujesz dokonać zmiany w ilości lub dodać / usunąć produkt z koszyka kliknij „Zobacz i edytuj koszyk”
- Jeżeli chcesz przejść do procesu zamówienia kliknij w przycisk „Przejdź do kasy”
Krok 3 – Podsumowanie zamówienia
- Wybierz metodę dostawy oraz wypełnij adres dostawy, a także dokonaj płatności
- Jeżeli w procesie zamówienia zarejestrowałeś się w swoim koncie możesz sprawdzić status przesyłki, jeżeli tego nie dokonałeś informacje o statusie znajdziesz w wiadomości e-mail na podanej przez Ciebie poczcie.
- Oczekuj na przyjazd kuriera.
II. Koszty wysyłki i metody dostawy
Koszt i czas wysyłki uzależniony jest od wyboru przewoźnika. Szczegółowe informacje na temat dostępnych przewoźników i kosztów dostawy znajdą Państwo na karcie produktu w zakładce "opcje i czas wysyłki". W naszym sklepie mogą skorzystać Państwo z następujących metod dostawy:
- Paczkomaty INPOST
- Odbiór w Punkcie
- Przesyłka pocztowa
- Przesyłka kurierska KURIER48
- Przesyłka kurierska KURIER DPD
- PRZESYŁKA POBRANIOWA
III. Metody płatności
Za wybrane produkty w sklepie możesz zapłacić:
- Kartą płatniczą - akceptujemy karty Visa oraz Mastercard,
- szybkim przelewem elektronicznym. Płatności obsługują PayU oraz Przelewy24,
- tradycyjnym przelewem bankowym,
- gotówką u kuriera przy wyborze pobraniowej metody dostawy.
IV. Reklamacje i zwroty
Jeżeli uważasz, że zakupione produkty są wadliwe możesz zgłosić reklamację za pomocą formularza reklamacji. Możesz także skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy kupna w ciągu 14 dni od daty zakupu, jeżeli zakupiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań.